Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki lokalowej
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Administracyjny
Data udostępnienia: 2024-05-15
Ogłoszono dnia: 2024-05-15
Termin składania dokumentów: 2024-05-29 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2.2024
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie
• ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
• wykształcenie wyższe – mile widziane administracja lub pokrewne
• doświadczenie w pracy w zakresie przewidywanym dla stanowiska
• prawo jazdy kat. B
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera
• aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
• umiejętność pracy w zespole
• dyspozycyjność
• ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych
• niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
• wykształcenie wyższe – mile widziane administracja lub pokrewne
• doświadczenie w pracy w zakresie przewidywanym dla stanowiska
• prawo jazdy kat. B
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera
• aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
• umiejętność pracy w zespole
• dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
• Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
• Wydawanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów
• Współpraca z administratorem POŚ “Mrówka” spółka z o.o. w zakresie gospodarowania gminnym zasobem lokalowym,
• Przydzielanie bądź odmowa przydziału lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych
• Inne zadania przewidziane do realizacji na stanowisku
• Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
• Wydawanie decyzji na wycinkę drzew i krzewów
• Współpraca z administratorem POŚ “Mrówka” spółka z o.o. w zakresie gospodarowania gminnym zasobem lokalowym,
• Przydzielanie bądź odmowa przydziału lokali mieszkalnych w tym socjalnych i zastępczych
• Inne zadania przewidziane do realizacji na stanowisku
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na wysokim parterze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- zastrzega się możliwość zawarcia pierwszej umowy na okres próbny nie dłuższy niż 6 miesięcy
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
• życiorys - curriculum vitae
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
• Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
• Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
• Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
• Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
• Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-05-29 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 29 maja 2024 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: „Podinspektor ds. ochrony środowiska i gospodarki lokalowej”
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
VII. Informacje dodatkowe:
- w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%