Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE W SPRAWIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek o wymeldowanie z miejsca pobytu stałego (szczegółowy opis sytuacji sporządzony przez
interesanta)
- Dokument dotyczący stanu prawnego lokalu mieszkalnego.
- Dokumenty na p oparcie wniosku (wyrok sądu orzekający eksmisję lub protokół z egzekucji komorniczej lub wyrok sądu orzekający rozwiązanie związku małżeńskiego lub postanowienie o podziale wspólnego majątku lub inne).
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 8
Tel. (95) 7431409, e-mail:
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Do 2 miesięcy.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie decyzji
OPŁATY
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 98 8367 0000 0060 0255 6000 0017 lub w kasie urzędu.
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie wnosi się do Wojewody Lubuskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
DODATKOWE INFORMACJE
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r.o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz.U.z 2006r. Nr 139, poz,993 ze zm.)