ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE lub STAŁEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE lub STAŁEGO

MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wymeldowania dokonuje się niezwłocznie po złożeniu formularza meldunkowego.
Jako potwierdzenie czynności wydaje sie poświadczenie wymeldowania.
 
OPŁATY
17,00 zł - pełnomocnictwo
 
TRYB ODWOŁAWCZY
  • 14 dni od wydanej decyzji administracyjnej do Wojewody Lubuskiego
 
DODATKOWE INFORMACJE

WYMAGANE DOKUMENTY:
Wypełniony formularz (druk) wymeldowania oraz:
  • dokument stwierdzający tożsamość (dokumentem potwierdzającym tożsamość dla osób niepełnoletnich jest to odpis skrócony aktu urodzenia),
Przy wymeldowaniu należy stawić się osobiście lub przez pełnomocnika i przedstawić dokument stwierdzający tożsamość (za osobę niepełnoletnią czynność wymeldowania dokonują osoby sprawujące prawną opiekę),
 
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2010.217.1427)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U.225, poz. 1635)
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony