Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE lub STAŁEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 00:30:47 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
ZGŁOSZENIE WYMELDOWANIA Z MIEJSCA POBYTU CZASOWEGO PONAD 3 MIESIĄCE lub STAŁEGO
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
Referat Organizacyjno - Administracyjny
Złożenie i Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 4
Tel. (95) 7431405, e-mail:
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wymeldowania dokonuje się niezwłocznie po złożeniu formularza meldunkowego.
Jako potwierdzenie czynności wydaje sie poświadczenie wymeldowania.
OPŁATY
17,00 zł - pełnomocnictwo
TRYB ODWOŁAWCZY
- 14 dni od wydanej decyzji administracyjnej do Wojewody Lubuskiego
DODATKOWE INFORMACJE
WYMAGANE DOKUMENTY:
Wypełniony formularz (druk) wymeldowania oraz:
- dokument stwierdzający tożsamość (dokumentem potwierdzającym tożsamość dla osób niepełnoletnich jest to odpis skrócony aktu urodzenia),
Przy wymeldowaniu należy stawić się osobiście lub przez pełnomocnika i przedstawić dokument stwierdzający tożsamość (za osobę niepełnoletnią czynność wymeldowania dokonują osoby sprawujące prawną opiekę),
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz.U.2010.217.1427)
- Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U.225, poz. 1635)