Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydawanie Zaświadczeń
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:00:03 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
Wydawanie Zaświadczeń
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek o wydanie zaświadczenia
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Budżetu i Finansów
Złożenie dokumentów: Parter, pokój nr 2,
Odbiór dokumentów: Piętro I, pokój nr 20, po okazaniu dowodu tożsamości,
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piątek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni od daty złożenia wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wydanie zaświadczenia.
OPŁATY
1. Opłata skarbowa w wysokości:
- 21,00 złotych : o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzenia zaległości
- 17,00 złotych : od zaświadczeń pozostałych
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Wpłaty dokonywane w kasie Urzędu Miejskiego oraz GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
2. Zwolnione z opłaty skarbowej są zaświadczenia przedkładane w sprawach:
- alimentacyjnych, opieki, kurateli, świadczeń socjalnych
- ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych, rent strukturalnych
- nauki i szkolnictwa, ochrony zdrowia
- dotyczące wielkości użytków rolnych
TRYB ODWOŁAWCZY
Na odmowę wydania zaświadczenia, lub zaświadczenia o żądanej treści służy zażalenie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp., za pośrednictwem organu, który wydał postanowienie o odmowie wydania zażalenia, w terminie 7 dni o dnia doręczenia postanowienia stronie.
DODATKOWE INFORMACJE
W treści wniosku wyraźnie wpisać jakiego zaświadczenia dotyczy złożony wniosek.
Osoba do kontaktu: Katarzyna Papros: Tel. 95 7431411
PODSTAWA PRAWNA
Art. 306 a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa ( tekst jedn. z 2017 r. poz. 201 ).
Art. 1 i 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej ( tekst jedn. z 2015 r. poz. 783 z późn. zm. ).