Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
DECYZJA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi
Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd
DECYZJA NA ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
Wniosek.- GKM1-1
Załączniki:Wniosek.- GKM1-1
Plan sytuacyjny z zakreślonym kolorem czerwonym obszarem zajętej powierzchni pasa drogowego i zaznaczone kolorem żółtym wbudowane urządzenie.
Projekt ewentualnej zmiany organizacji ruchu.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter, Sekretariat pokój nr 2,
Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 10, Tel. (95) 7431407, wysyłka pocztą listem poleconym
Godziny obsługi interesantów: poniedziałe-piatek 7:30-15:30
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter, Sekretariat pokój nr 2,
Odbiór dokumentów: Parter, Pokój nr 10, Tel. (95) 7431407, wysyłka pocztą listem poleconym
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
30 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY30 dni
Decyzja administracyjna Burmistrza Trzciela
OPŁATY
Za zajęcie pasa drogowego pobiera się opłaty zgodnie z uchwałą XVII/141/2010 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 23 kwietnia 2008r.
Wpłata na konto: GBS Międzyrzecz O/Trzciel 45 8367 0000 0060 0255 6000 0001
Za zajęcie pasa drogowego pobiera się opłaty zgodnie z uchwałą XVII/141/2010 Rady Miejskiej w Trzcielu z dnia 23 kwietnia 2008r.
Wpłaty dokonywane w kasie GBS Międzyrzecz (w tym oddziały w Trzcielu) – bez dodatkowych opłat
TRYB ODWOŁAWCZYOdwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Burmistrza Trzciela w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 95 7431407.
Do wniosku składanego przez pełnomocnika należy załączyć pełnomocnictwo inwestora wraz z opłatą za pełnomocnictwo w wysokości 17,00 zł wniesioną na konto Gminy
Dodatkowe informacje udzielane są pod numerem telefonu 95 7431407.
PODSTAWA PRAWNA
- art. 40 ust. 1,ust.2 pkt 1,ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115, ze zm.),
- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.).
- art. 40 ust. 1,ust.2 pkt 1,ust. 3 i 4 ustawy z dnia 21marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115, ze zm.),
- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.).