Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ROZGRANICZENIE NIERUCHOMOŚCI – POSTANOWIENIE O WSZCZĘCIU
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek/Pismo zawierające oznaczenie nieruchomości która ma być rozgraniczona oraz nieruchomości z którymi ma rozgraniczenie nastąpić, dane wnioskodawcy(właściciela) oraz ewentualne wskazanie geodety mającego wykonać prace rozgraniczeniowe- wniosek GG5-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretariat, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: wysyłka pocztą listem poleconym, osobiście parter pokój nr 10
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretariat, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: wysyłka pocztą listem poleconym, osobiście parter pokój nr 10
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
7 dni
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Postanowienie
OPŁATY
Brak
TRYB ODWOŁAWCZY
Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni za pośrednictwem Burmistrza Trzciela
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
Postępowanie dwuetapowe. Wszczęcie postępowania następuje po wydaniu postanowienia.
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 17 mają 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. j.t. z 2016 r poz 1629) art. 29-33
- art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 23 z późn. zm.).
02.02.2017 r Ryszard Marmajewski podinspektor ds. gospodarki gruntami