Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
ZAŚWIADCZENIE O POSIADANIU GOSPODARSTWA ROLNEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-19 01:24:51 przez Zasilenie Danymi
Akapit nr - brak tytułu
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek/Pismo z danymi wnioskodawcy i osoby która posiadała gospodarstwo rolne- wniosek GG3-1
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Miejski w Trzcielu, ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretariat, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: odbiór osobisty pokój nr 10 lub wysyłka pocztą
Referat Gospodarki i Ochrony Środowiska
Złożenie dokumentów: Parter sekretariat, Pokój nr 2, Tel. (95) 7431400,
Odbiór dokumentów: odbiór osobisty pokój nr 10 lub wysyłka pocztą
Godziny obsługi interesantów: poniedziałek-piatek 7:30-15:30
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Prawo przewiduje, że zaświadczenie powinno być wydane w terminie do 7 dni, jednak w większości przypadków jest wydawane od ręki, po złożeniu wniosku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Zaświadczenie
OPŁATY
Nie podlega
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie podlega
DODATKOWE INFORMACJE
Osoba do kontaktu : Ryszard Marmajewski 95 7431407
Wydanie zaświadczenia uzależnione jest od posiadania przez Urząd Miejski dokumentów potwierdzających istnienie gospodarstwa.
PODSTAWA PRAWNA
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U.j.t. z 2016 r. poz. 23.). art. 217-220
02.02.2017 r Ryszard Marmajewski podinspektor ds. gospodarki gruntami