Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
O G Ł O S Z E N I E Burmistrza Trzciela w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach ” Programu usuwania azbestu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-07-06 12:14:30 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Trzciel dnia: 06 lipca 2016r.
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrza Trzciela
w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach
” Programu usuwania azbestu”
Burmistrz Trzciela ogłasza przyjmowanie zgłoszeń wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w roku 2017 celem przygotowania wniosku o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze. Dofinansowanie dotyczyć będzie zdjęcia, transportu i utylizacji eternitu. Prace zostaną wykonane przez jedną firmę wyłonioną w drodze przetargu dla wszystkich zgłoszeń.
Zgłoszenie dotyczy właścicieli nieruchomości i zawierać powinno :
- Imię i nazwisko właściciela, adres nieruchomości.
- Rodzaj nieruchomości, z której będzie zdejmowany eternit.
- Numer działki.
- Powierzchnię i rodzaj zdejmowanego eternitu.
- Proponowany termin wymiany pokrycia dachowego lub elewacji.
- Potwierdzone zgłoszenie wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Termin składania zgłoszeń ustala się do 30 listopada 2016 roku. Zgłoszenia należy składać pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu pokój nr 2.
Wniosek o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze składany będzie w miesiącu styczniu 2017 roku, o zakwalifikowaniu wniosku przez WFOŚ w Zielonej Górze zgłaszający zostaną powiadomieni pisemnie.
Burmistrz Trzciela
Jarosław Kaczmarek
Pobierz dane XML O G Ł O S Z E N I E Burmistrza Trzciela w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach ” Programu usuwania azbestu Drukuj informację O G Ł O S Z E N I E Burmistrza Trzciela w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach ” Programu usuwania azbestu