Rejestr zmian
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Ogłoszenie Burmistrza Trzciela w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach” Programu usuwania azbestu”
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2018-09-05 11:00:47 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Trzciel dnia: 01 sierpnia 2018r.
O G Ł O S Z E N I E
Burmistrza Trzciela
w sprawie wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w ramach
” Programu usuwania azbestu”
Burmistrz Trzciela ogłasza przyjmowanie zgłoszeń wymiany pokryć dachowych i elewacyjnych z eternitu w roku 2019 celem przygotowania wniosku o dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze. Dofinansowanie dotyczyć będzie zdjęcia, transportu i utylizacji eternitu. Prace zostaną wykonane przez jedną firmę wyłonioną w drodze przetargu dla wszystkich zgłoszeń.
Zgłoszenie dotyczy właścicieli nieruchomości i powinno zawierać :
- Imię i nazwisko właściciela, adres nieruchomości.
- Rodzaj nieruchomości, z której będzie zdejmowany eternit.
- Numer działki.
- Powierzchnię i rodzaj zdejmowanego eternitu.
- Proponowany termin wymiany pokrycia dachowego lub elewacji.
- Potwierdzone zgłoszenie wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Termin składania zgłoszeń ustala się do 30 listopada 2018 roku. Zgłoszenia należy składać pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Trzcielu pokój nr 2.
Wniosek o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze składany będzie w miesiącu styczniu 2019 roku, o zakwalifikowaniu wniosku przez WFOŚ w Zielonej Górze zgłaszający zostaną powiadomieni pisemnie.
Burmistrz Trzciela
Jarosław Kaczmarek