ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Trzcielu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1.2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1.2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy

Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjny

Data udostępnienia: 2024-05-10

Ogłoszono dnia: 2024-05-10

Termin składania dokumentów: 2024-05-22 15:30:00

Nr ogłoszenia: 1.2024

Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
•    obywatelstwo polskie
•    wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, preferowane prawnicze lub administracyjne,
•    doświadczenie zawodowe – co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym
w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
•    biegła znajomość obsługi komputera – pakietu MS Office, Excel
•    Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej,
a w szczególności:
1) znajomość ustawy o finansach publicznych,
2) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
3) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
4) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) znajomość ustawy Kodeks wyborczy;
6) znajomość Instrukcji kancelaryjnej
7) znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
8) znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO;
9) znajomość ustawy Kodeks pracy;
10) znajomość przepisów wykonawczych do wyżej wymienionych ustaw,
•    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
•    niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
•    nieposzlakowana opinia,
•    umiejętności menadżerskie,
•    poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania,
•    stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku
•    prawo jazdy kat. B
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku może należeć między innymi:
•    zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu
•    opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego Urzędu, regulaminu wynagradzania
•    stosowanego w Urzędzie, regulaminu pracy oraz innych związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu oraz nadzór nad ich wdrażaniem
•    zapewnianie przestrzegania Statutu Gminy Trzciel i Regulaminu Organizacyjnego Urzędu, opracowywanie projektów zmian Regulaminu.
•    prawidłowe organizowanie stanowisk pracy (przygotowywanie zakresów czynności, uprawnień
i odpowiedzialności pracowników właściwych do ich stanowisk ),
•    należytej organizacji i ciągłości pracy Urzędu przy obsłudze interesantów i załatwiania ich spraw oraz inicjowanie i wdrażanie usprawnień w tym zakresie,
•    prowadzenie działalności kontrolnej ( kontroli zewnętrznej i wewnętrznej ) - na podstawie upoważnienia Burmistrza,
•    monitorowanie systemu kontroli zarządczej,
•    nadzór nad terminowym wykonywaniem przez pracowników zadań wynikających z aktów prawnych,
•    nadzór nad terminowym przygotowaniem materiałów na sesje Rady Miejskiej,
•    przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie,
•    czuwanie nad podnoszeniem kwalifikacji zawodowych przez pracowników we wszystkich formach kształcenia, szkolenia i doskonalenia zawodowego,
•    koordynowanie i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych,
•    dbanie o wygląd budynku i jego otoczenie,
•    prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
•    nadzór nad załatwianiem skarg i wniosków,
•    organizacja i koordynacja praktyk studenckich i uczniowskich w Urzędzie Miejskim,
•    nadzór nad prowadzeniem w Urzędzie zbiorów aktów prawnych,
•    spisywanie testamentów,
•    potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem
•    zapewnienie obsługi prawnej Urzędu,
•    zapewnianie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy
•    koordynowanie spraw związanych z wyborami
•    nadzorowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o ochronie informacji niejawnych
•    nabywanie i zbywanie nieruchomości w zasobie gminnym
•    wykonywanie innych czynności wynikających z przepisów prawa i czynności powierzonych przez Burmistrza

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

•    praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na wysokim parterze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
•    umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
•    specyfika pracy: stanowisko wymagające dyspozycyjności, odporności na stres, dobrej organizacji pracy
•    zastrzega się możliwość zawarcia pierwszej umowy na okres próbny nie dłuższy niż 6 miesięcy

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

<6%

V. Wymagane dokumenty:

•    życiorys - curriculum vitae
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
•    Kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
•    Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
•    Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec  kandydata postępowanie dyscyplinarne
•    Oświadczenie o braku przeciwwskazań  zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
•    Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-05-22 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu)  do dnia 22 maja 2024 roku do godziny 15.30  pod adresem:
 
Urząd Miejski w Trzcielu
 66 –320 Trzciel
ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: „Sekretarz Gminy”
 
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
 
Zastrzega się możliwość unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

VII. Informacje dodatkowe:

  • w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Trzciel
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-05-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Burmistrz Trzciela
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-05-10 13:33:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-05-10 13:38:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-05-10 13:38:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
830 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony