Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent ds. płac
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Trzcielu
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Finansowy
Data udostępnienia: 2020-03-17
Ogłoszono dnia: 2020-03-17
Termin składania dokumentów: 2020-03-27 15:30:00
Nr ogłoszenia: 1/2020
Zlecający: Urząd Miejski w Trzcielu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie
- ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie
- wykształcenie wyższe w zakresie Rachunkowości i finansów
- minimum 2 - letnie doświadczenie na stanowisku ds. płac oraz w obsłudze systemów płacowych oraz systemu Płatnik
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera
- aktywność, rzetelność, komunikatywność, dokładność
- umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie kompletnej dokumentacji w zakresie płac
- Sporządzanie list płac wynagrodzeń, umów zleceń, umów o dzieło, diet oraz innych świadczeń
- Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne i fundusz pracy oraz ich rozliczanie
z ZUS - Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz ich rozliczanie z US
- Prowadzenie kasy Urzędu Miejskiego
- Kompletowanie dokumentacji oraz weryfikacja sald wydatków realizowanych w ramach Funduszu Sołeckiego
- Kompletowanie dokumentacji oraz weryfikacja sald w zakresie realizowanych inwestycji
- Prowadzenie ewidencji materiałów na kartach magazynowych oraz ich rozliczenie
- Ewidencja druków ścisłego zarachowania
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca wykonywana przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin dziennie, stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze budynku, brak udogodnień dla osób niepełnosprawnych
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
<6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys - curriculum vitae
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
- Kopie dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (kserokopia dowodu osobistego)
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
- Podpisane pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie oraz o tym że, nie toczy się wobec kandydata postępowanie dyscyplinarne
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku
- Podpisane: klauzula informacyjna RODO oraz Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-03-27 15:30:00
b. Sposób:
Osoby zainteresowane prosimy o składanie dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego w Trzcielu) do dnia 27 marca 2020 roku do godziny 15.30 pod adresem:
Urząd Miejski w Trzcielu
66 –320 Trzciel
66 –320 Trzciel
Ul. Poznańska 22
z dopiskiem na kopercie: “ Referent ds. płac”
VII. Informacje dodatkowe:
- w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie o konkursie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%