W toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy TrzcielDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy TrzcielSzczegóły informacji
Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Trzciel
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 158169 - 2016
Termin składania ofert / wniosków: 2016-08-05 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-08-05 10:15:00
Ogłoszono dnia: 2016-07-26 przez Robert Jaszka
Treść:
Trzciel: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel
Numer ogłoszenia: 158169 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 158169 - 2016; data zamieszczenia: 26.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzciel , ul. Poznańska 22, 66-320 Trzciel, woj. lubuskie, tel. 095 74-31-400, faks 095 74-31-400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzciel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel w zakresie: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Trzcielu (Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum). Liczba dowożonych dzieci: 65 Wykaz ilości dowożonych dzieci 1. Lutol Mokry - Trzciel - 13, 2. Jasieniec (Leśniczówka) - Trzciel - 3, 3. Siercz - Trzciel - 25, 4. Żydowo - Trzciel - 10, 5. Sierczynek - Trzciel - 11, 6. Jasieniec DPS - 0, 7. Świdwowiec - Trzciel - 3. Każdy z wykonawców może przyjąć własne opomiarowanie poszczególnych odległości pomiędzy miejscowościami objętymi usługą dowozu dzieci do szkoły. W takim przypadku należy uwzględnić te dane w złożonej ofercie (podać przyjęty kilometraż w karcie oferty oraz trasach dowozu) oraz w cenie wykonania usługi w ciągu jednego dnia. Dotychczasowe trasy dowozu: a) Trzciel - Lutol Mokry: 6 x 7km = 42 km b) Trzciel - Siercz: 4 x 12km = 48 km c) Trzciel - Siercz (przez Żydowo): 2 x 15 km = 30 km RAZEM w ciągu 1 dnia: 120 km Zastrzega się, że dotychczasowe trasy dowozu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji usługi. Dopuszcza się przyjęcie innych tras dowozu niż dotychczasowe pod warunkiem rozpoczęcia usługi nie wcześniej niż o godz. 7.00. Godzina rozpoczęcia zajęć w Przedszkolu, Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Trzcielu - 8.00. Orientacyjne godziny odwozu dzieci po zajęciach szkolnych: a) kierunek Siercz: godz. 13.00 oraz godz. 14.45 b) kierunek Lutol Mokry: godz. 12.30 oraz godz. 14.20 Dopuszcza się w ramach usługi wprowadzenie systemu biletów miesięcznych. Zamawiający wymaga aby środki transportu były ubezpieczone łącznie z osobami korzystającymi z usługi. II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Brójcach (Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum) Liczba dowożonych dzieci: 161. Wykaz ilości dzieci dowożonych: 1. Stary Dwór - Brójce - 38, 2. Łagowiec - Brójce -25, 3. Lutol Suchy - Brójce - 30, 4. Panowice - Brójce - 12, 5. Chociszewo - Brójce - 50, 6. Lutol Suchy (Stacja PKP) - Brójce - 6. Każdy z wykonawców może przyjąć własne opomiarowanie poszczególnych odległości pomiędzy miejscowościami objętymi usługą dowozu dzieci do szkół. W takim przypadku należy uwzględnić te dane w złożonej ofercie i cenie wykonania usługi w ciągu jednego dnia. Dotychczasowe trasy dowozu: a) Brójce - Stary Dwór - Łagowiec - Panowice -Lutol Suchy - Lutol Suchy Stacja Kolejowa - Chociszewo - Lutol Suchy - Brójce: 2 x 27 km = 54 km b) Brójce - Stary Dwór - Łagowiec - Panowice - Lutol Suchy - Chociszewo - Lutol Suchy - Brójce: 3 x 21 km = 63 km RAZEM w ciągu 1 dnia: 117 km Zastrzega się, że dotychczasowe trasy dowozu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji usługi. Dopuszcza się przyjęcie innych tras dowozu niż dotychczasowe pod warunkiem rozpoczęcia usługi nie wcześniej niż o godz. 7.00. Godzina rozpoczęcia zajęć w Przedszkolu, Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Brójcach - 8.15. Orientacyjne godziny odwozu dzieci po zajęciach szkolnych: a) Brójce - Stary Dwór - Łagowiec - Panowice -Lutol Suchy - Chociszewo: godz. 13.00 oraz godz. 15.35 b) kierunek Brójce - Stary Dwór - Łagowiec - Panowice -Lutol Suchy - Lutol Suchy Stacja Kolejowa - Chociszewo: godz. 14.00 Wskazane jest aby dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Brójcach odbywał się autobusem o co najmniej 70 miejscach. Zamawiający na okres realizacji zamówienia użyczy w formie płatnej dzierżawy w wysokości 500,00 zł netto miesięcznie autobus Gimbus marki Jelcz typ L0900M/S na obsługę dowozu dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Brójcach. (42 miejsca siedzące łącznie z kierowcą, miejsc stojących - 0.) Dopuszcza się w ramach usługi wprowadzenie systemu biletów miesięcznych. Zamawiający wymaga aby środki transportu były ubezpieczone łącznie z osobami korzystającymi z usługi..
II.1.5)
V | przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje ewentualne zamówienia uzupełniające związane ze zwiększeniem zakresu świadczonych usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zamawiający rezygnuje z obowiązku wnoszenia wadium przez wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - tzn. musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał lub wykonuje usługi polegające na transporcie drogowym osób o łącznej wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto w ciągu jednego roku. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.
-
-
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że posiada potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówieniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunku.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Formularz oferty zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ b) Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ), d) Stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, e) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia dopuszczalna jest w przypadku: zmiany powszechnie obowiązującego prawa, która w sposób istotny wpłynie na zasady wykonywania przedmiotu zamówienia, zmiany stawki VAT podatku od towarów i usług - wartość brutto przedmiotu umowy ulegnie zmianie odpowiednio do zmiany stawki podatku od towarów i usług, odstąpienia na wniosek zamawiającego od realizacji części zamówienia i związanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wystąpienia obiektywnych okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie przygotowania postępowania, a które powodują, że wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia, powodowałoby dla zamawiającego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i związane z tym racjonalne wydatkowanie środków publicznych, waloryzacji ceny usługi o wielkość nie większą niż obowiązujący w danym roku średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, raz w roku w miesiącu wrześniu, wprowadzenia zmian w stosunku do przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 2) jeżeli zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania elementu przedmiotu zamówienia, co nie wynikało z potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy, a co skutkuje zmianą zakresu przedmiotu zamówienia i zmianą sposobu jego realizacji, 3) jeżeli wystąpią nieprzewidziane okoliczności niezależne od zamawiającego skutkujące zmianą sposobu i terminów realizacji przedmiotu zamówienia, 4) zmiana podwykonawców, pod warunkiem wcześniejszego uzyskania akceptacji zamawiającego, 5) zmiany w sposobie dokonywania płatności i rozliczania, 6) rezygnacji przez zamawiającego z części usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzciel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 14.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, 66-320 Trzciel, ul. Poznańska 22, biuro nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Trzciel dnia 24 sierpnia 2016r.
Znak sprawy: GI.271.02.2016.R.J.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Gmina Trzciel zgodnie z art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH /Dz. U. z 2015r. poz. 2164./ informuje, że w wyniku przetargu nieograniczonego na:
„Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel”
W zakresie I części postępowania tj. Dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Trzcielu (Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum)
wybrano ofertę nr 3 tj.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.,
ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp.
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza nie podlegająca odrzuceniu, otrzymała największą ilość punktów wg przyjętych kryteriów oceny tj. CENA – 95% oraz TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY – 5%
Cena oferty netto za 1 dzień świadczenia usługi: 324,00 zł
Cena oferty brutto za 1 dzień świadczenia usługi: 349,92 zł
Termin płatności faktury – 30 dni
Nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców którzy złożyli oferty:
OFERTA NR 1 - Przewóz Osób, Mieczysław Kuryś, ul. Armii Czerwonej 32, 66-320 Trzciel
OFERTA NR 3 - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Spółka z o.o.,
ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Podmiejska 20, 66-400 Gorzów Wlkp.
Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja.
Nr oferty
|
Punktacja w kryterium
– Cena 95% |
Punktacja w kryterium – Termin płatności faktury – 5%
|
Łączna punktacja
|
1
|
51 pkt
|
5 pkt
|
56 pkt
|
3
|
95 pkt
|
5 pkt
|
100 pkt
|
W zakresie II części postępowania tj. Dowóz dzieci do Zespołu Edukacyjnego w Brójcach (Przedszkole, Szkoła Podstawowa i Gimnazjum)
wybrano ofertę nr 2 tj.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o.
ul. Jana z Kolna 2A, 65-014 Zielona Góra
Uzasadnienie wyboru:
Oferta najkorzystniejsza nie podlegająca odrzuceniu, otrzymała największą ilość punktów wg przyjętych kryteriów oceny tj. CENA – 95% oraz TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY – 5%
Cena oferty netto za 1 dzień świadczenia usługi: 472,22 zł
Cena oferty brutto za 1 dzień świadczenia usługi: 510,00 zł
Termin płatności faktury – 30 dni
Nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców którzy złożyli oferty:
OFERTA NR 2 - Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Zielona Góra Sp. z o.o. ul. Jana
z Kolna 2A, 65-014 Zielona Góra
z Kolna 2A, 65-014 Zielona Góra
Punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączna punktacja.
Nr oferty
|
Punktacja w kryterium
– Cena 95% |
Punktacja w kryterium – Termin płatności faktury – 5%
|
Łączna punktacja
|
2
|
95 pkt
|
5 pkt
|
100 pkt
|
Wykonawcy, których ofert zostały odrzucone.
Nie dotyczy
Wykonawcy, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia.
Nie dotyczy
Termin określony zgodnie z art. 94 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta.
29 sierpnia 2016r.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy TrzcielDrukuj informację Zamówienie publiczne: Świadczenie usług dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Trzciel
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Jaszka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-07-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Jaszka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-07-26 14:23:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-07-26 14:24:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-08-24 10:15:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7534 raz(y) |