Archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu SuchymSzczegóły informacji
ZAPYTANIE OFERTOWE Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Gmina Trzciel
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: nie dotyczy
Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-23 15:30:00
Ogłoszono dnia: 2014-06-06 przez Robert Jaszka
Treść:
Trzciel dnia 06.06.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym.”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Trzciel
66-320 Trzciel
ul. Poznańska 22
tel.: (95) 74-31-400, fax.: (95) 74-31-400, e-mail.: urzad@trzciel.pl
Osoba upoważniona do kontaktu: Robert Jaszka
tel.: (95) 74-31-423,
e-mail: robert.jaszka@trzciel.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego na działkach nr 342, 348 i 376 w miejscowości Lutol Suchy zgodnie z załączonym projektem budowalnym i przedmiarami robót.
III. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Lutol Suchy zgodnie z załączonym projektem budowalnym i przedmiarami robót w zakresie:
- Linia oświetleniowa na długości 363 m,
- Posadowienie 10 sztuk słupów oświetleniowych wysokości 8 m z 10 oprawami osadzonymi na wysięgnikach 1/1,5m,
- Szafka oświetlenia ulicznego.
- Każdy z Wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny robót. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy i nie jest obowiązkowa oraz nie ma obowiązku uczestniczenia w niej przedstawiciela zamawiającego.
- Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami,
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z decyzją Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu nr 3.2013 z dnia 03.10.2013r.
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej z dnia 25.09.2013r.
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu i zatwierdzenia go w instytucjach do tego upoważnionych przepisami prawa,
- wniesienia opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzonych robót,
- wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób będących przedstawicielami wykonawcy podczas wykonania prac budowlanych,
- przejęcia placu robót, jego zagospodarowania oraz właściwego oznaczenia i zabezpieczenia terenu i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie robót na koszt własny,
- odtworzenia nawierzchni dróg i chodników w przypadku ich zniszczenia na skutek prowadzonych robót,
- odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia,
- urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, w tym organizację niezbędnych mediów,
- zorganizowania dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na terenie robót oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej,
- zabezpieczenia terenu robót przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu,
- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie robót pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane pracami prowadzonymi przez wykonawcę,
- ubezpieczenia prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników zamawiającego i osób postronnych,
- utrzymywania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny,
- realizacji robót w sposób umożliwiający bezpieczne zamieszkiwanie lokatorów w remontowanym obiekcie,
- wykorzystywania w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń, które winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- wykonania na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii,
- bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót,
- odtworzenia na własny koszt ewentualnych zniszczeń,
- usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia,
- zabezpieczenia we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnych do wykonania robót i ponoszenia kosztów ich zużycia.
- wykonania niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót,
- naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi,
- uzyskania pisemnych oświadczeń właścicieli lub zarządców nieruchomości, na których przeprowadzono roboty budowlane o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego i przekazania oryginałów oświadczeń zamawiającemu,
- innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia,
- opracowania dokumentacji powykonawczych w 2 egz. w przypadku wprowadzenia zmian wraz z kosztorysami powykonawczymi oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji zmian wprowadzanych w uzgodnieniu z zamawiającym,
- wykonania 4 egzemplarzy kopii mapy powykonawczej geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót budowlanych w pełnym zakresie (podziemnym, naziemnym nadziemnym),
- odbioru, przy współudziale przedstawiciela zamawiającego, robót wykonanych przez podwykonawców,
- uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
- przekazania protokołem zdawczo - odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu przedmiotu umowy.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Do 15 września 2014r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta powinna zawierać:
- datę sporządzenia,
- pełną nazwę i adres wykonawcy,
- telefon kontaktowy,
- podpis wykonawcy,
- cenę oferty w wartości netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
- termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- termin płatności,
- termin ważności oferty,
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu, na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym”.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni od podanego niżej terminu składania ofert.
VII. ODRZUCENIE OFERT
Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z zapytaniem ofertowym, szczególnie w zakresie: przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia, wymaganego sposobu złożenia oferty oraz braku kosztorysu ofertowego.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Trzcielu
66-320 Trzciel
ul. Poznańska 22
sekretariat – biuro nr 2
do dnia 23 czerwca 2014r. godz. 15.30
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 100%. - Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
X. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Kosztorys ofertowy na wykonanie budowy oświetlenia drogowego w Chociszewie.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
- Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
- Wypłata wynagrodzenia wykonawcy będzie realizowana w całości po wykonaniu całkowitego zakresu przedmiotu zamówienia w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego.
XII. KARY UMOWNE
Zamawiający informuje, iż w umowie zamieszczone zostaną następujące zapisy dotyczące kar umownych:
- za niewykonanie przedmiotu zamówienia - w wysokości 10% wartości zamówienia brutto,
- za niewykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie - w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
XIII.INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERCIA UMOWY:
- Umowa zostanie zawarta na podstawie wybranej oferty
- Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty.
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaakceptuje warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zaoferuje najniższą cenę za całkowite wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty z ceną brutto przewyższającą kwotę jaka został przewidziana w budżecie Gminy Trzciel na realizację przedsięwzięcia.
Załączniki:
1. STWiOR
2. Przedmiar
3. Projekt_budowlany
Trzciel dnia 06.06.2014r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym.”
I. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Trzciel
66-320 Trzciel
ul. Poznańska 22
tel.: (95) 74-31-400, fax.: (95) 74-31-400, e-mail.: urzad@trzciel.pl
Osoba upoważniona do kontaktu: Robert Jaszka
tel.: (95) 74-31-423,
e-mail: robert.jaszka@trzciel.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego na działkach nr 342, 348 i 376 w miejscowości Lutol Suchy zgodnie z załączonym projektem budowalnym i przedmiarami robót.
III. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie oświetlenia drogowego w miejscowości Lutol Suchy zgodnie z załączonym projektem budowalnym i przedmiarami robót w zakresie:
- Linia oświetleniowa na długości 363 m,
- Posadowienie 10 sztuk słupów oświetleniowych wysokości 8 m z 10 oprawami osadzonymi na wysięgnikach 1/1,5m,
- Szafka oświetlenia ulicznego.
- Każdy z Wykonawców powinien dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny robót. Wizja lokalna zostaje dokonana na koszt Wykonawcy i nie jest obowiązkowa oraz nie ma obowiązku uczestniczenia w niej przedstawiciela zamawiającego.
- Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązuje się do:
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi w tym względzie normami i przepisami,
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z decyzją Zarządu Dróg Powiatowych w Międzyrzeczu nr 3.2013 z dnia 03.10.2013r.
- realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi na przebudowę sieci telekomunikacyjnej z dnia 25.09.2013r.
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu i zatwierdzenia go w instytucjach do tego upoważnionych przepisami prawa,
- wniesienia opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzonych robót,
- wskazania na piśmie przed rozpoczęciem robót osób będących przedstawicielami wykonawcy podczas wykonania prac budowlanych,
- przejęcia placu robót, jego zagospodarowania oraz właściwego oznaczenia i zabezpieczenia terenu i miejsc prowadzenia robót, zapewnienia należytego ładu i porządku, a w szczególności przestrzegania przepisów BHP na terenie robót na koszt własny,
- odtworzenia nawierzchni dróg i chodników w przypadku ich zniszczenia na skutek prowadzonych robót,
- odtworzenia znaków geodezyjnych (kamieni granicznych) w przypadku ich naruszenia,
- urządzenia placu budowy we własnym zakresie i na własny koszt, w tym organizację niezbędnych mediów,
- zorganizowania dozoru mienia i wszelkich wymaganych przepisami zabezpieczeń p.poż. na terenie robót oraz ponoszenia za nie pełnej odpowiedzialności materialnej,
- zabezpieczenia terenu robót przed kradzieżą i innymi ujemnymi oddziaływaniami i ponoszenia skutków finansowych z tego tytułu,
- ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe na terenie robót pozostające w związku przyczynowym lub spowodowane pracami prowadzonymi przez wykonawcę,
- ubezpieczenia prac budowlanych z tytułu odpowiedzialności za wypadki i szkody wyrządzone przy realizacji prac, w tym ubezpieczenia własnych pracowników, pracowników zamawiającego i osób postronnych,
- utrzymywania terenu robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania niepotrzebnych urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów oraz odpadów na koszt własny,
- realizacji robót w sposób umożliwiający bezpieczne zamieszkiwanie lokatorów w remontowanym obiekcie,
- wykorzystywania w trakcie realizacji przedmiotu umowy materiałów, osprzętu i urządzeń, które winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
- wykonania na koszt własny prac niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub konieczność zapobieżenia awarii,
- bezzwłocznego powiadamiania na piśmie Zamawiającego o wszelkich możliwych wydarzeniach i okolicznościach mogących wpłynąć na opóźnienie robót,
- odtworzenia na własny koszt ewentualnych zniszczeń,
- usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Nadzór Inwestorski w trakcie trwania robót w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia,
- zabezpieczenia we własnym zakresie wody i energii elektrycznej niezbędnych do wykonania robót i ponoszenia kosztów ich zużycia.
- wykonania niezbędnych badań prób i pomiarów w celu sprawdzenia prawidłowości wykonanych robót,
- naprawy ogrodzeń oraz innych uszkodzeń istniejących obiektów i elementów zagospodarowania terenu, spowodowanych prowadzonymi robotami budowlanymi,
- uzyskania pisemnych oświadczeń właścicieli lub zarządców nieruchomości, na których przeprowadzono roboty budowlane o przywróceniu terenu do stanu pierwotnego i przekazania oryginałów oświadczeń zamawiającemu,
- innych prac, których wykonanie będzie niezbędne dla prawidłowej realizacji i funkcjonowania przedmiotu zamówienia,
- opracowania dokumentacji powykonawczych w 2 egz. w przypadku wprowadzenia zmian wraz z kosztorysami powykonawczymi oraz nanoszenia na bieżąco w dokumentacji zmian wprowadzanych w uzgodnieniu z zamawiającym,
- wykonania 4 egzemplarzy kopii mapy powykonawczej geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót budowlanych w pełnym zakresie (podziemnym, naziemnym nadziemnym),
- odbioru, przy współudziale przedstawiciela zamawiającego, robót wykonanych przez podwykonawców,
- uporządkowania terenu w terminie nie późniejszym niż na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,
- przekazania protokołem zdawczo - odbiorczym przez wykonawcę zamawiającemu przedmiotu umowy.
IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Do 15 września 2014r.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
2. Oferta powinna zawierać:
- datę sporządzenia,
- pełną nazwę i adres wykonawcy,
- telefon kontaktowy,
- podpis wykonawcy,
- cenę oferty w wartości netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
- termin realizacji przedmiotu zamówienia,
- termin płatności,
- termin ważności oferty,
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu, na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres zamawiającego nazwę i adres wykonawcy oraz napis: „Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym”.
VI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
30 dni od podanego niżej terminu składania ofert.
VII. ODRZUCENIE OFERT
Zamawiający odrzuci oferty niezgodne z zapytaniem ofertowym, szczególnie w zakresie: przedmiotu zamówienia, terminu wykonania zamówienia, wymaganego sposobu złożenia oferty oraz braku kosztorysu ofertowego.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć lub przesłać na adres:
Urząd Miejski w Trzcielu
66-320 Trzciel
ul. Poznańska 22
sekretariat – biuro nr 2
do dnia 23 czerwca 2014r. godz. 15.30
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT
- Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następującego kryterium:
Cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia - 100%. - Oferty złożone po wymaganym terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
X. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- Kosztorys ofertowy na wykonanie budowy oświetlenia drogowego w Chociszewie.
XI. DODATKOWE INFORMACJE
- Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
- Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
- Wypłata wynagrodzenia wykonawcy będzie realizowana w całości po wykonaniu całkowitego zakresu przedmiotu zamówienia w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury przez zamawiającego.
XII. KARY UMOWNE
Zamawiający informuje, iż w umowie zamieszczone zostaną następujące zapisy dotyczące kar umownych:
- za niewykonanie przedmiotu zamówienia - w wysokości 10% wartości zamówienia brutto,
- za niewykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonym terminie - w wysokości 0,5% całkowitego wynagrodzenia wykonawcy brutto za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
XIII.INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWIERCIA UMOWY:
- Umowa zostanie zawarta na podstawie wybranej oferty
- Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania wynikające ze złożonej oferty.
Zamawiający wybierze wykonawcę, który zaakceptuje warunki wykonywania przedmiotu zamówienia określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz zaoferuje najniższą cenę za całkowite wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zapytania.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty z ceną brutto przewyższającą kwotę jaka został przewidziana w budżecie Gminy Trzciel na realizację przedsięwzięcia.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym Drukuj informację Zamówienie publiczne: ZAPYTANIE OFERTOWE Budowa oświetlenia drogowego w Lutolu Suchym
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Trzciel |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Jaszka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-06-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Jaszka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-06-06 11:35:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-06-06 11:35:11 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-06-25 10:07:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8590 raz(y) |